Onderweg naar Italië

4 september 2019 - Torre del Lago Puccini, Italië

Onze vakantie dit jaar is naar Italië, met de auto. Besloten om wel een overnachting te doen, maar deze pas te boeken als we tegen het punt zaten dat we een hotel wilden gaan pakken. Want des te langer de eerste dag te rijden, des te minder de volgende dag. Uiteindelijk bleek dit in Basel te worden, Zwitserland. Super leuk, maar wel bizar duur voor hetgeen we kregen. Maar ach, wat zal het, zijn we ook mooi in Basel geweest.

Volgende morgen ontbijtje gehaald bij de plaatselijke super en voor het hotel op een bankje opgegeten. Om daarna onze weg, die nog 7 uur heeft geduurd, te vervolgen. Om 16 uur kwamen we aan bij de camping die we vooraf hebben opgezocht via de ACSI. Leuke camping, simpel en rustig. Na het tentje te hebben opgezet en spullen te hebben opgeruimd hebben we besloten wat te gaan eten bij het restaurantje hier op de camping. Wast overigens super lekker was.

Daarna om de beentjes nog een beetje te strekken in zwemkleding, het was al schemerig hoor, naar het strand gelopen. Wandeling van 1,6km door de bossen, gelukkig had ik een shirt en korte broek aangetrokken. Toch maar niet een plons genomen, de zee was best ruw en het was zeer donker.

Maar wat is dit nu al een fijne plek.